Pinea

Behöver du kontakta oss?

Uppdaterad

För att vi ska kunna ge dig bästa möjliga hjälp är det viktigt att ditt supportärende kommer in på rätt sätt. Här nedan beskriver vi hur du gör, beroende på din situation.

Viktigt för dig som är slutanvändare

Om du är privatperson, föreningsrepresentant eller god man, ber vi dig att kontakta din kommun för att få hjälp i det system du använder. Vår support hanterar endast ärenden från behöriga användare i våra kundorganisationer.

Första alternativet - använd supportformuläret i systemet

Det snabbaste och mest effektiva sättet att få hjälp är att använda formuläret i Supportcenter, som finns direkt i huvudmenyn i våra tjänster (om du har behörighet). 

  • Wärna → Supportcenter i Wärna 
  • Interbook → Supportcenter i Interbook 
  • Adoxa → Supportcenter i Adoxa

Då får vi automatiskt med viktig information som hjälper oss att hantera ditt ärende snabbare. 

Notera att Supportcenter inte förekommer i Mitt Wärna, Mitt Interbook eller Mitt Adoxa. Här behöver du som användare kontakta kommunens, eller organisationens, ombud. 

Andra alternativet - om du inte kommer åt systemet

Om du av någon anledning inte kan logga in i systemet eller nå Supportcenter, kan du istället använda kontaktformuläret på Pineas kontakt-sida så vi får med så mycket information som möjligt.  

Tredje alternativet - om inget av ovan finns tillgängligt 

Om inget av ovanstående fungerar kan du skicka ett mejl till respektive produktsupport:

warning Warning.